Få svar på nogle af de

Ofte stillede spørgsmål



Når man skal have ryddet et dødsbo er det ofte mange spørgsmål til hvordan man håndterer processen, hvem der skal være involveret, hvor meget af rydningen skal man selv stå for og hvem håndterer aflæsning af målere i hjemmet.

Hos Dødsbo.dk har vi igennem mange års erfaring i branchen, lært at der er nogle gennemgående spørgsmål hvad angør salg og rydning af dødsboer, som går igen ofte.
Vi vil prøve at gennemgå de ofte stillede spørgsmål forneden, men skulle du have andre spørgsmål, som vi muligvis ikke har svaret på her, er du velkommen til at kontakte os på telefon 53 77 04 04 eller via vores kontaktformular her

3-trins processen

Sådan foregår det


Book en vurdering

Det er gratis og uforpligtende


Modtag tilbud

Vi sender tilbud samme dag


Vi klarer opgaven

Rydning, rengøring og aflevering af nøgler

 

Hvor lang tid tager det at rydde et dødsbo?

Oftest kan vi rydde et dødsbo på 1-2 dage. Men det afhænger altid af hvor mange effekter der er i dødsboet, hvor meget sorteringsarbejde der er, hvilken etage samt hvordan parkeringsmulighederne er ved ejendommen. Derfor anbefaler vi altid at vi besigtiger boet og giver et tilbud, så du er sikker på at du får den bedste pris for dødsboet



Hvor meget kan jeg få for dødsboet?

Prisen for dødsboet afhænger af opgavens omfang samt hvor mange værdier der er i boet. Vores vurderingskonsulenter er eksperter i designmøbler, genbrugsvarer samt antikviteter og kan derfor yde den bedste rådgivning herom.




Hvor i landet rydder i dødsboer?

Vi køber og rydder dødsboer i hele landet, men vores kontor ligger i København. Vi har dog samarbejdspartnere i Jylland og på Fyn og kan derfor tilbyde vores services i hele landet.

 
Vi svarer indenfor 10-30 min.

Skriv til os


Få et tilbud 53 77 04 04