København
+45 53 77 04 04
Dødsbo advokat bobestyrer i københavn

Lad os samarbejde

Hvis du som bobestyrer, mangler en samarbejdspartner til afvikling af dødsboer, så er du kommet til den rette virksomhed.

Vi tilbyder fuld service ved afvikling af dødsboer til konkurrencedygtige priser. Yderligere får du en online virksomhedsprofil på vores hjemmeside, så du får en større rækkevidde og kundekreds.

Hvis du som bobestyrer er ansvarlig for at få afviklet et dødsbo og der ikke foreligger en skifteretsvurdering af boet, så tilbyder vi at udfærdige en skriftlig såvel som mundtlig vurdering af dødsboet.

Alle effekter fra boet bliver noteret ned og en skriftlig kopi sendes til dig, som en sikkerhed for aftalens omfang. Hvis der ønskes billede dokumentation af boets inventar vedhæftet til vurderingen, kan dette bestilles. Alle vurderinger leveres direkte til dig via post, personlig aflevering eller email.

Hvis du som bobestyrer er ansvarlig for at få afviklet et dødsbo og der ikke foreligger en skifteretsvurdering af boet, så tilbyder vi at udfærdige en skriftlig såvel som mundtlig vurdering af dødsboet.

Alle effekter fra boet bliver noteret ned og en skriftlig kopi sendes til dig, som en sikkerhed for aftalens omfang. Hvis der ønskes billede dokumentation af boets inventar vedhæftet til vurderingen, kan dette bestilles. Alle vurderinger leveres direkte til dig via post, personlig aflevering eller email.

Dødsbo bobestyrer

Når aftalen er på plads

Så sørger vi for enten at få afhentet nøglerne på advokatkontoret, eller du fremsender dem til os på vores virksomhedsadresse. Ligeledes aftaler vi hvor og hvornår nøglerne skal afleveres igen, oftest vil dette være på jeres kontor.

Derefter vil vi igangsætte vores arbejde i dødsboet. En rydning tager typisk 1-2 dage alt afhængigt at boets størrelse og kompleksitet. Ønskes der at boet skal ryddes fra dag til dag, kan dette aftales inden påbegyndelsen af arbejdet.

Når vi har ryddet dødsboet og opfyldt alle pligter tilhørende til opgaven, så vil vi kontakte dig for at give dig besked om at opgaven af afsluttet og faktura kan fremsendes til vores mail eller postadresse.

Afregningen for boet indsættes direkte på jeres klientkonto indenfor 2 dage.

Er det en rydningsopgave, hvor vi har skulle modtage et beløb for at klare jobbet, så vil vi ligeledes fremsende en faktura til jer på det aftalte.

Er der pårørende, som ønsker at få transporteret eller opbevaret effekter fra dødsboet, så tilbyder vi dette til konkurrencedygtige priser.

Alle effekter som ønskes gemt eller transporteret til ind- og udland vil blive nedpakket forsvarligt og sendt afsted til de ønskede destinationer.

Vi samarbejder med anerkendte flyttefirmaer i Danmark, som alle er forsikrede og har erfaring i branchen.

Opbevaringen af effekterne, vil blive bragt til et sikret magasin efter eget ønske. Derefter modtager de pårørende enten nøglen, så de selv kan afhente effekter efter ønske eller også kan vi levere det til dem, når dette ønskes.

Ring til os hvis du ønsker et samarbejde eller blot et tilbud på en rydning af et dødsbo. Vi kommer ud gratis og giver et uforpligtende tilbud på boets adresse eller du kan sende os billeder på info@dodsbofirmaet.dk eller telefon +45 53 77 04 04.

Er du bobestyrer for et dødsbo?

Hvis du som bobestyrer skal have afviklet et dødsbo, tilbyder vi at udfærdige en skriftlig vurdering af effekterne i et dødsbo, såfremt der ikke er lavet en skifteretsvurdering.

Vi noterer alle dele af aftalen ned og fremsender en skriftlig kopi, så der er enighed om aftalens omfang.

Er der effekter, som skal efterlades eller gemmes, noteres dette i aftalen under ‘bemærkninger’.

Er der lavet en skifteretsvurdering af dødsboet, fremsendes denne inden påbegyndelsen af arbejdet.

Når vi har lavet en aftale

Så vil vi enten afhente nøglerne på advokatkontoret eller få dem fremsendt på vores adresse.

Ligeledes vil vi aftale hvor nøglerne skal afleveres efter opgaven er afsluttet.

Rydningen vil ske indenfor aftalte deadline, som typisk er på maks 3 dage, alt afhængigt af boets størrelse og kompleksitet. I tilfælde af at opgaven haster, kan boet blive afviklet fra dag til dag.

Afregning for boet fremsendes på faktura via email eller alm. post.

Ønskes der opbevaring eller transport af effekter

Er der effekter som skal transporteres til ind- og udland, kan dette aftales.

Alle effekter vil blive nedpakket forsvarligt og blive transporteret af anerkendt flyttefirma i Danmark.

Ligeledes er det muligt at få opbevaret effekter på et sikret magasin.

Vi kommer gratis ud og besigtiger boet og skal det gå hurtigt modtager vi også billeder af boet på vores mail kontakt@dodsbo.dk eller på telefon 53 77 04 04. 

Related Posts

Leave a reply